pondělí 16. srpna 2021

Papermamas Letní večery / JANA B.

Kit Letní večery / srpen 2021

Moc vás všechny zdravím a doufám, že si řádně užíváte letní dny a akumulujete všechno to teplo a vzpomínky na chladnější časy, kdy zase bude (snad) více času na tvoření. I já se nechala pohltit letní náladou, a tak to dnes bude rychlé a stručné.


Zabředla jsem do nostalgických vzpomínek na jednu loňskou báječnou akci. Hádám, že ty krásky na fotce poznáváte ... Letos nám naše PAPERMAMAS setkání nevyšlo (sladit jeden termín je nadmíru náročná disciplína, když se k tomu ještě přidají děti a korona), o to krásněji se mi vzpomínalo při lepení těchto pár stránek. 

Úvodní stránka je o nás. Inspirovala jsem se Mirkou a jejím geniálním vyříznutým nápisem z vellumu (někdy není třeba vymýšlet kolo, že jo). Poprvé jsem vzala do ruky šablonu od Lory (jsem ostuda, vím) a vyřízla nadpis PAPERMAMAS. Písmena mi zabrala celou stránku a to se mi nelíbilo, takže nakonec zůstalo jen mamas a zbytek jsem dolepila písmenky z malé abecedy. 


Další stránku jsem lehce seřízla, aby v albu byla trochu rozmanitost. Tahle strana je ve stylu fotka-samolepka-štítek. Jednou jste mi psaly, že můžu klidně lepit jen fotky na bílý papír a že to ode mě taky berete, tak moc děkuji! Ono asi není na škodu to lepení někdy hodně zjednodušit, že ano!


Jakože hodně .. Ehm. Tady čtyři fotky a pití uprostřed. Vrchol kreativity. A mám pocit, že to pivo jsme snad ani neměly (nebo jo, holky?). Ale barevně se mi tam hodilo ...


Vedlejší hromadná fotka dětí. S nimi je prostě všechno jedna velká párty, takže by se ten nápis hodil pořád. Papír je z kitu a je vložený do alba - udělala jsem si kulaté dírky kleštěmi a prostřihla je. Potom se dají jednoduše jakékoliv stránky přidat do této vazby. Víc detailů najdete v mém předchozím článku, tady.



Poslední stránka má tu největší ozdobu, a tou je Adél držící klíče od tohoto kouzelného stavení. Jestli budete mít někdy větší partu lidí, jeďte tam! Naprosto dokonalé místo! 

Dneska jenom takhle. Rychle, stručně, jednoduše. Tak snad se neurazíte, že jsem tou kreativitou zrovna neprýštila (ony vám to holky jistě vynahradí, jejich dílka jsou neskutečná!) Pokud hledáte jakoukoli inspiraci z kitu, mrkněte na blog pod štítek LETNÍ VEČERY a najdete tam vše, co kdy bylo s tímto kitem vytvořeno!

Užívejte zbytek léta! 

5 komentářů:

  1. Miluju tvoje stránky, Jani. Prostě dokonalost i když tam jsou jen 4 fotky a 2 výseky 😉 A pivko jsme pily my s Aničkou 😁 takže dobrý 🥂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, tak to se mi ulevilo, že tam nemám nějaký historický blábol 😁😁 moc moc děkuji, Miri ❤️

      Vymazat
  2. Já ti dám ozdobu! 😁😁😘 Nádherné to máš! Celé to bylo parádní. ❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou! Ozdoba jsi! A nejlepší to bylo, chce to ty vzpomínky trochu oživit, a ne jen v albu 😁😁❤️

      Vymazat
  3. Bylo to dokonalé, stejně jako tvé album, zlato! Příští rok to vyjde, musí! ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover