úterý 3. srpna 2021

Narozeninová party s jednorožcem / ANNIE

 Kit Letní večery / srpen 2021

Ano ano ano, tak tento kit je na tvoření letních stránek a minialb jako dělaný. Srpnový page kit Letní večery je plný snových barviček, které jsou ve velmi příjemných tónech, takže se dají lehce kombinovat a metalické prvky jsou fakt top. My máme dovolenou teprve před sebou, a tak jsem se zaměřila na další možné téma, které je z kitu hned patrné, a to je párty, juch!!!


Hned jak jsem viděla tu směsici barev, bylo mi jasné, po jaké fotce sáhnu. Zuzanka a její vysněný „unicornový“ dort. Fotka už je stará dva roky a stále čekala už vytištěná v krabici, až na ni přijde řada.  Njn klasická nestíhačka.


Na stránce nehledej nic převratného. Byla jsem ráda, že bude mít Zuzka konečně své páté narozeniny v albu, tak jsem nevymýšlela nic převratného a použila už osvědčený formát. Bílá čtvrtka 9x12 a na ní navrstvené barevné papíry, které tvoří nepravidelný trojúhelník. Je to jednoduchý trik, který nikdy nezklame. Použila jsem dvě krásné čtvrtky z kitu, růžovou a kytičkovou z kolekce Carnet de route od Karine.


Čtvrtky jsem přišila jemným stehem a snažila se přitom vybrat nit stejně barevnou, jako byl papír tzv. tón v tónu. Fotku jsem vytiskla větší než obvykle, většinou mám raději menší formát např. 4x3 inch, vyzkoušela jsem obě varianty, ale klasika 10x 15 cm vypadala nejlíp.


Zdobila jsem výseky z kitu. Některé jsem nalepila na 3d pásku. Pod některé zastrčila kousek zbylé nitě.


Nadpis jsem umístila na horní hranu barevného papíru a seskládala jej z výseku a metalické abecedy. 

Na spodní část stránky jsem umístila na vellum vytisklý journaling, a přidala mé oblíbené macronky.  Jsou tak roztomilé, no ne.


Stránku jsem měla hotovou za chviličku a je konečně v albu. Už se těším na inspiraci od ostatních holek z DT a samozřejmě i tu tvoji! 

Užij si druhou polovinu léta, ahoooj!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover