pátek 23. července 2021

Album z dovolené 2018 / IVA

Freestyle

Krásný poslední pracovní den tohoto týdne a já bych se s vámi dneska chtěla podělit o jedno album z dovolené z roku 2018. Začala jsem na něm pracovat tenkrát před 3 lety, slepila jsem asi první 3 stránky a uložila ho do krabice. Každý rok jsem si slibovala, že už ho konečně dodělám, ale ten správný čas přišel až ted'…. I když ještě mi k úplné dokonalosti chybí dodělat desky alba.




Když jsem album začínala kompletovat, vymyslela jsem si, že bude na 2 knihařské kroužky. Jak ale přibývaly další a další stránky, album rostlo pěkně na tloušťce a i když jsem na album použila ty největší kroužky, které jsem doma našla, tak je to málo a špatně se albem listuje. Proto musím mrknout, jestli neseženu ještě větší kroužky, nebo vyřešit vazbu alba úplně jinak. 




Každý den dovolené je zpracovaný na jednu stránku v albu…teda kromě dne prvního (to jsou právě ty první stránky, které jsem měla hotové a lepila je před 3 lety ). Pokud jsem měla z jednoho dne víc fotek, tak jsem stránku rozšířila o odklápěčky nebo kapsy.


Na celé album jsem primárně použila 2 starší kolekce:

Ta první je Here + There od Crate paper, kterou jste mohli nafasovat na jednom paperáckém workshopu s Flórou M. Farkas. Já jsem sice na workshop nejela, ale holky měly pár sad materiálu navíc a já jsem si ji tenkrát doobjednávala. Samozřejmě teď už na e-shopu není, ale myslím, že nějaké zbytky ve svých pracovnách ještě najdete. 

A kdo z vás má album z workshopu hotové? 

Ta druhá je opět kolekce od Crate paper a to Wild Heart. K této kolekci holky udělaly červencový kit V ráji z roku 2018. 

Kromě těchto kolekcí jsem samozřejmě použila všechny možné letní materiály ze starších kitů. Víte, že holky mají na e-shopu materiál roztříděný i sezónně a tady můžeš najít vše, co se týká léta.


















A ještě pár detailů…










Teď vás pozvu na malou videoprohlídku.


Video https://youtu.be/s3Mj8CX4tC0


Jsem moc ráda, že mám hotový další rest a tahle dovolená už je kompletně slepená! Děkuji za shlédnutí a přeji krásný víkend.

Tvoření zdar

Iva

4 komentáře:

  1. Úžasné naprosto dokonale Ivi! 😍 Líbí se mi jak dokážeš zkombinovat tolik materiálů, jsi prostě talent. Krásná vzpomínka 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si to pořádně prohlídla a máš to boží, Ivi! Perfektní vychytávky a skvěle nakombinované papíry s ozdobami. Jinak Zadar a okolí znám, když byli kluci malí, jezdili jsme tam každý rok do stejného kempu u Ninu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee moc děkuji. Jj je tam krásně, není to zas tak daleko a písečná pláž pro děti je ideál. My tam letos jeli zase :-D navíc jako příjemný bonus tam občas fouká, takže i náš táta je spokojený, když si zájezdí

      Vymazat

Pin It button on image hover