pátek 2. července 2021

Host na blogu / Mini album

 MK Paper - Míša

Zdravím všechny papírové holky! Dnes bych vám chtěla představit novinku na e-shopu, a to materiály od Pétalos v kombinaci s nikdy nevyčerpatelným PA kitem Spolu doma, který se řadí k mým nejoblíbenějším. Jelikož začaly prázdniny a to znamená spoustu fotek, tak vám jdu ukázat, jak jimi doslova napěchovat minialbum!

My letos budeme trávit čas hlavně na zahradě a po menších výletech, protože jsme se před 4 měsíci rozrostli na čtyřčlennou rodinu. Takže i mé minialbum nese název ALBUM PRO SYNA//Všichni mí kamarádi.

Jako první jsem si vytvořila základ z kartonových desek (návod, jak na to, najdete určitě na blogu), který jsem si dozdobila stužkami, přívěsky, filtry od Pétalos a výseky z kitu SPOLU DOMA.


A teď k samotným stránkám. Možností, jak napěchovat stránky až k prasknutí, je opravdu spousta. Já začala tím, že jsem každou stránku udělala zároveň jako kapsu.

Hned do té první s Filípkem jsem vložila další tři fotky, které jsem si secvakla k sobě. Každá kapsa obsahuje i visačku z kitu, která může sloužit na vepsání vzpomínky, nebo další fotku.

Další možnosti je takzvaná harmonika, kterou jsem použila na stránce s Ladíkem, samozřejmě můžete ji ještě maximalizovat tak, ze uděláte stránky v harmonice, nebo harmoniku v harmonice atd, atd. Však to znáte :)

Vlepení vellum papíru na stránce je také výborný a efektivní pomocník, použila jsem ho na stránce se Stelinkou.

Každou stránku jsem dozdobila jménem z abecedy, nálepkami od Pétalos a výseky z kitu.

A na závěr mám takový TIP, jak uchovávat drobné materiály jako výseky, nebo nálepky pro průběžné doplňování minialbíček. Vždy si někde vytvořím takovou malou kapsičku na všechny tyto drobnůstky, aby se mi nikde nezatoulaly a vždy mi k sobě pěkně ladily.

To je ode mě tentokrát vše. Jsem šťastná, že jsem sem mohla zaskočit a doufám, že to nebylo naposled! Celé minialbíčko si můžete prohlídnout v tomto videu:

https://youtu.be/yoT7bkuEv1k

Přeji vám krásné prázdniny plné sluníčka!

Michaela Mk_paper

4 komentáře:

  1. Úplně k sežrání! Nádherné mini. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí takové albíčka k sežrání zvlášť když je to o dětech !❤️ A gratuluji k rodince ❤️. Ja tyhle mini alba zbožňuji, máš to krásné a propracované !

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné albíčko, Míšo! Díky za inspiraci! 🙂

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover