úterý 20. července 2021

Vyšívané léto / ANNIE

 Kit Naše léto / červenec 2021

Krásný letní den! Minule jsem ti slíbila, že ti příště ukážu ryze holčičí stránku a abych svůj slib splnila, mám pro tebe jednu opravdu „růžovou“ slaďárnu z červencového my life kitu Naše léto. 


Splnit slib nebylo až tak těžké, protože kit se svými růžičkami a krásnými barvičkami je hodně holčičí. Já už měla od začátku v hlavě nápad s vyšíváním a vyřezávacími šablonami v podobě vyšívacích rámečků. Myslím, že holky mají v obchůdku něco podobného od Lory Bailory a také od Waffle Flower. 

Taky se ti to stává, že máš nápad a teprve potom ladíš fotku? Já většinou mám fotky a pak se snažím doladit kit, ale teď jsem to vzala obráceně. Jak to máš ty? Po několika vytisknutých fotkách (ještěže jsem majitelkou tiskárny Canon Selphy) jsem konečně našla tu pravou. Jsou na ní Zuzanka a sousedovic Hanička, kámošky jak hrom. Vidí se jen o prázdninách, protože Hanička bydlí v Praze a na Moravu jezdí k dědovi a babičce. Když můžou, tráví spolu každou možnou chvíli a vymýšlí jednu čertovinu za druhou. Na fotce, kterou jsem použila na stránce, se oblékly do kamarádčiných šatů a běhaly po zahradě, že jako jsou víly!

Potisk růžiček na šatech se perfektně hodil ke kitu, chtěla jsem si zkusit vyšít podobnou do jednoho z rámečků, a tak jsem hledala jsem na internetu nějaký obrázek pro inspiraci. Našla jsem tento.

Hledala jsem něco s podobným tvarem jako mají růžičky z kitu. Barevnost už jsem si upravila, aby ladila s kitem. Taky velikost se dá přizpůsobit. Myslím, že by šlo si i jen růžičku nakreslit na čtverečkovaný papír nebo se jen dívat na výseky a zkusit vyšít zrovna.

Na některé rámečky jsem použila asi tu nekrásnější kartičku z kitu. Schovala jsem si všechny zbytečky a použila jsem i vnitřky rámečku. Doplnila jsem nálepkou, která je záměrně nalepená přes rámeček. Samozřejmě přišla řada i na 3D pásku. Journaling jsem psala tentokrát ručně, jen ty řádky jsem si raději natiskla razítkem, kdyby mi náhodou ujela ruka.

Celé stránce vévodí fotka, chtěla jsem, aby ta byla to hlavní, proto je i nadpis v jemnějších tónech. Ze zásob jsem použila puffy nadpis „joyful“ od Pinkfresh z kolekce Joyful day a českou abecedu Zimní království.

Když byla stránka hotová, měla jsem pocit, že mi tam hodně vystupuje ta vyšitá růžička (příliš růžové). Nejprve jsem teda sáhla po Ecolinkách č. 258,361 a 390 a udělala štětcem pár cákanců. Nakonec jsem ještě celou stránku podlepila růžovou čtvrtkou a udělala jen jemňoulinkou linku kolem stránky.

Z celého procesu i ze samotného výsledku jsem nadšená. A co je nejdůležitější, holky budou mít tuto vzpomínku uloženou v albu. Za pár let jim budeme vyprávět.

Měj se hezky a těším se na tvoje kouzla s tímto kitem. Nezapomeň se pochlubit na Insta nebo FB.

5 komentářů:

  1. To je nádhera, Ani 😍😍😍 Krásné vyšívání a jak to celé ladí! ❤️ Kit stvořený pro holčičky 😉

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu moc krásné, něžné a nápadité. Možná zvážim a zabuduji si vyšívanou kartičku do své týdenní stránky? 🤗👍

    OdpovědětVymazat
  3. Ani, to je nádhera. Krásná fotka je základ, ale to vyšívání a sladění stránky? Boží!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je hodně vymazlené! Nádhera!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover