středa 21. července 2021

Jak na stránku za 8 minut / MIRKA

 Kit Naše léto / červenec 2021

Ahoj všem! Po týdnu jsem tady opět s inspirací z nejnovějšího kitu Naše léto. Pokračuji v lepení prázdninového deníku a na ukázku mám další tři letní stránky.


První a druhá stránka patří k sobě a věnovala jsem je výletu do ostravské ZOO. S manželem a dětmi jsme se shodli, že ze všech zoo, které jsme zatím navštívili, je to druhá nejhezčí hned po zlínské, takže pokud budete mít cestu, určitě doporučujeme!

Na tuto dvoustránku jsem si vybrala hlavně béžové, hořčicové a tmavě modré barvy jen s malou kapkou růžové.

Kromě výseků a kartiček jsem stránku velmi decentně přizdobila šitím. Chtěla jsem napodobit puntíky z kartiček. No, nevím jestli to nepřipomíná spíš morseovku, ale nevadí. Efekt bílá na bílé se mi ale líbí a určitě ho v budoucnu ještě na nějaké stránce použiji.

Deníček je v rozměru 15x20 cm, s místem musím tedy šetřit a některé kartičky seříznout, aby nebyla stránka celá zaplněná a zůstalo i trochu bílého místa. S bigshotem a vyřezávacími šablonami, například ve tvaru visačky, to jde rychle a elegantně.

Levá část dvoustrany s vícero fotkami je lepená ve stylu lazy project life, který obdivuju u Ivči a Janičky B. Je to skvělé řešení pro nalepení více fotek bez velkého měření a řezání.

Na nápis ZOO jsem ze své sbírky velkých abeced vybrala abecedu spotiskem imitující dřevo. Barevně se mi hodila a líbila nejvíc. I když na první pohled působí kit romanticky a růžově, nakonec se z něj dá slepit i neutrální (klučičí) stránka.

Hodně se mi ale v kitu líbí i výseky a nálepky růžiček. Ke klukům se mi růže samozřejmě moc nehodí, ale když jsem na fotce já s Martinem, tak už se to snese, ne? ;) Vytiskla jsem si proto jednu fotku z podvečerní letní procházky a během pár minut nalepila tuto velice jednoduchou stránku.

A jsem spokojená, že se mi podařilo propašovat do albíčka i ty nádherné akvarelové růže.

Sketch této stránky je velice jednoduchý, střed tvoří čtverec s fotkou a dva protilehlé rohy jsou dozdobené výsekami a samolepkami. Jelikož jsem se snažila natočit při lepení této stránky proces výroby, vím naprosto přesně, že mi lepení díky skvělým výsekům trvalo přesně 8 minut a pár vteřin. Scrapování miluju a je to jedna z mála činností, u kterých vůbec nelituji strávený čas. Ráda si s materiálem hraju a přesouvám a zkouším a zase přesouvám. Na druhou stranu je i výroba rychlé stránky potěšením a příjemnou změnou :)

VIDEO https://youtu.be/x3FNm50DVdc 

Mějte se moc krásně a užívejte léta!

Mirka

2 komentáře:

  1. Juuj, Miri, tešila som sa, že mi ukážeš, ako z tohoto kitu spraviť nádherné neutrálne stránky! Ja som to tentoraz nedokázala 🙈, a ty si, samo, nesklamala! Jedna krajšia ako druhá! Super, super, super! ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Jani, si zlatá 🤗 No, je to lákavé, však, použiť tie ružičky,aj ja by som ich najradšej napchala všade, ale chlapci by mi dali 😂

      Vymazat

Pin It button on image hover