pondělí 19. července 2021

Kapsová stránka z letního výletu / ADÉLA

 Kit Naše léto / červenec 2021

Dnes pro vás mám project life stránku s využitím nového letního kitu. Už dlouho dělám PL stránky tak, že na nich jsou fotky z jednoho dne nebo jedné akce. Tentokrát je to rodinný výlet do Ctěnic na výstavu Pat a Mat. Nebudu lhát, děti se stejně nejvíc těšily na zmrzlinu.


U zámečku je i malý park, kde jsme využili trochu stínu a poseděli si na lavičce. Fotky jsem pak jen podlepila pěnovou páskou a našikmo umístěnou kartičkou a akvarelovými květy.

Našikmo nalepenou kartičku jsem použila i na další část stránky. Vnese to do pravidelně rozložených fotek prima rozptýlení.

Tentokrát jsem udělala takový pokus a na velké kartičky nalepila opravdu velké fotky…

V sadě jsou i pruhy samolepek s texty. Vždycky se najde nějaký, který se na projekt hodí.

I poslední kartičku jsem dozdobila výseky, protože jsem z výletu stejně neměla moc fotek a na stránce jich už je dost a potřebovala jsem přidat volnost.

A co vy? Využíváte prázdniny k lepení nebo spíš lovíte zážitky?

♡ 
Adéla

2 komentáře:

  1. Nádhera ❤️ Jak jsme u tebe zvyklé. Za mně 100 bodů za černou kartičku na hořčicové, to je mega kombinace! 😍😍😍 Jsi pekelně aktuální, Adél!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem pekelně aktuální a mám pekelnou mezeru v albu. :)))

      Vymazat

Pin It button on image hover