středa 28. července 2021

Naše léto a naše hody / PETRA

 Krásné ráno všem!


Dneska tu mám pro vás poslední dávku inspirace z aktuálního květinového kitu. Budou to dvě stránky do Project Life alba.


Obě stránky dokumentují loňské hustopečské hody. Tato první je o stavění máje, čímž celé hody vlastně začínají. Pěkně jsme zmokli, stavění bylo chvílemi dost napínavé, protože chlapům mája začala podkluzovat. Nicméně povedlo se ji postavit a hody mohly začít. 


Z fráze ,,Naše léto“ jsem použila pouze první část. Nápis ,, hody“ jsem vysekla na Big shotu a podlepila kouskem tmavé kartičky. Datum jsem si natiskla krásně křivo, takže jsem ho tam vtiskla ještě jednou, abych vyplnila tu bílou mezeru.


Květinové kartičky jsou ozdobou samy o sobě, takže jsem se snažila to se zdobením už dál moc nepřehánět.


Druhá stránka je z hodové neděle, kdy odpoledne pod májou patří malým krojovaným. Naše holky šly v krojích už obě dvě. Barunka si už nechala navléct i spodničky, takže jí to opravdu moc slušelo.


Na malé nápisy jsem – stejně jako v minulém článku – používala malou růžovou abecedu z kitu Spolu doma. 


Jo no Lucinku to moc nebavilo… :D



První půlku prázdnin máme téměř za sebou, už se těším, co nám přinese ta druhá půlka… Přeji vám spoustu krásných zážitků, aby bylo co lepit a ahoj v srpnu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover