pondělí 26. července 2021

Narozeninová stránka z kitu / LEONA

 kit Naše léto / červenec 2021


Ahoj a krásné pondělí! Ještě než budete moct tvořit z nového kitu, který tu bude cobydup, ukážu vám stránku z toho aktuálního Naše léto.

Tentokrát jsem sáhla po 8,5 x 11 albu, kde si slepím občas stránku s fotkou mimo můj Happy Planner. Volba byla jasná, letos jsem oslavila menší kulatiny a musím si to zaznamenat. Letos je to pro mě rok plný velkých životních změn a i když to tak ještě nedávno nevypadalo, tak teď už pevně věřím, že k lepšímu. 


Inspirací mi byla stránka od Steffi Ried.


Na dvě kartičky z kitu jsem si nakreslila tužkou čísla a vystřihla. Čísla jsem ještě prošila bavlnkou.


Fotku jsem pomocí crop a dile kleští proděravěla, umístila bílé průchodky a navázala bavlnku.


Pak jsem na bílou čtvrtku vytiskla text. Nejprve si vždy na šmírák vytisknu text nanečisto, abych věděla, kde se text vytiskne. A pak se modlím a tisknu text na čtvrtku.


Na zdobení jsem použila kytičky a výseky, které vypadají trochu jako balónky. 


Dole pod text jsem nalepila nápis Můj život a nahoru pak To je můj den.


A stránka je hotová! A co vy? Tvoříte aktuální letní fotky, nebo se vracíte do let předchozích? Budeme rády, když svými projekty dál budete přispívat na facebook do Rodiny PA.

Krásné léto všem!

Leona

2 komentáře:

  1. Leonko, to je krásná stránka a moc ti to sluší ❤️ Přeji, ať směřují všechny tvé životní změny jen k dobrému a ještě lepšímu 🤗

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover